dissabte, d’octubre 04, 2008

F1? És un joc de la play station?

Sento decepcionar a tots els fans de la F1, ja que ben poca cosa us puc dir sobre el “grand race”… Sembla que ha creat més expectació entre tots vosaltres, fans i no fans de la F1, però amics meus (potser per comprovar que Singapore continua estan al mateix lloc… o provar sort per veure’m per allà al mig...). Doncs una vegada més, la casualitat o senzillament perquè passo una mica de les històries multitudinàries (a excepció de les festives!!) em van portar a estar a fora del país (com ja va passar pels jocs olímpics de Barna...). Vaig estar per Malaysia, allà a Tioman on em vaig treure la llicencia de submarinisme. Una passada!! Al tornar encara la ciutat feia pudor a pneumàtics cremats, però tot ja havia tornat a la normalitat i la tranquil·litat... I per cert que a 300 bucks per l’entrada a la cursa ho tenen clar!! Tot el curs i el viatge a Tioman em va costar 500!! Que els donguin molt pel... bé no serà avui que trenqui l’estil del bloc i emprar alguna paraula malsonant... I sabeu quan una ciutat només mira de cara a un esdeveniment i no te en compte res més del que està passant? Sabeu lo emprenyador i “cansino” que poden ser els mars media o el govern, que en aquest cas és el mateix. Si a casa hi ha manipulació, aquí es la hòstia en patinet!! Encara es hora de llegir o sentir alguna crítica del govern. Si apareixes, el mitjà de comunicació desapareixeria!! Vaja si fa més o menys com a casa però sense rodejos, pel broc gros.

A més els que ja em coneixeu sabeu que precisament no sóc un fan del Sr (si es pot dir sr...) Alonso, el pijo-burgès-espanyolito-promonàrquic!! Així que em vaig estalviar una emprenyada, tot flotant entre el silenci del mar i els peixets i peixots de colors... però aquesta ja serà una altra història!

1 comentari:

risj ha dit...

Tu i jo som uns GAFES de collons... Mira que tu estar a Singapore i que el Sr (insertar insult a gust de cadascú) alonso guanyi la carrera i després que jo estigui a Japó i el torrecollons hi guanyi...
Sort que jo no tenia l'opció d'anar-hi (que tampoc hi hagués anat)i que no me'l vaig trobar pel carrer... bé, sort per ell :)
A qui si que ens varem trobar va ser al Kubica i al Heidfeld a la casa de BMW